Oferty pracy

Oferty pracy


Sprawdź jakie procesy rekrutacyjne aktualnie prowadzimy ?
KIEROWNIK INŻYNIERII PROCESOWEJ

Dołącz do naszego zespołu jako Kierownik/Kierowniczka Inżynierii Procesowej, gdzie Twoją misją będzie nie tylko osiąganie celów, ale także ciągłe doskonalenie procesów technologicznych i zwiększanie wydajności produkcyjnej. Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem inżynierów procesu i realizacja celów poprzez projektowanie i usprawnianie linii produkcyjnych.
  • Optymalizacja procesów technologicznych w celu osiągnięcia najwyższej jakości produktów i efektywności
  • Wsparcie działu utrzymania ruchu przy naprawach maszyn, konserwacji zapobiegawczej i działaniach doskonalących (analiza awarii i większych przestojów, działania korygujące)
  • Planowanie zasobów i budżetu, opracowywanie dokumentacji technologicznej
  • Aktywne uczestnictwo w rozpatrywaniu reklamacji i ciągłe doskonalenie

Nasze wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Wyższe wykształcenie inżynierskie
  • Certyfikat Green Belt Six Sigma
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość technik i narzędzi optymalizacji produkcji w teorii i praktyce
  • Orientacja na jakość i produktywność własnej pracy
  • Samodzielność, zdolność priorytetyzacji działań, analityczne myślenie, zaangażowanie

Mile widziane: Znajomość systemów MRP Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i bądź częścią kultury ciągłego doskonalenia! Pakiet benefitów:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
  • Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
  • Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
  • Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
  • Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
  • Dogodny parking dla pracowników

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

QUALITY MANAGER

Volex Poland Sp. z o. o. in Bydgoszcz is an Integrated Manufacturing Services business producing bespoke cable assemblies and box-build solutions for our customers primarily within the medical sector. Do you want to have a real impact on quality and process optimization in a rapidly growing company? Do you have experience in building quality and want to use your skills to support our team in their drive for excellence? Quality is one of our strategic goals next to safety, efficiency and on-time deliveries. We are looking for an experienced and committed Quality Manager who, together with the team, based not on control alone but on quality production, will strive to achieve the targets set by the Volex Group. The quality manager leads around 12 people and reports directly to the General Manager. The primary purpose of the role is to ensure single ppm product quality by building a quality improvement culture and maintaining appropriate quality management certificates.   Core areas of the role include:

  • Leading and mentoring Supplier Quality Engineers ensuring expected quality level of receiving components through supplier development process, audits and incoming inspection
  • Leading Quality Engineers to ensure effective APQP process, preparing PFMEA, Control Plans, reviewing operator work instructions, working together with engineering to define manufacturing processes producing quality product
  • Defining a scope for line quality inspectors
  • Running internal audit system
  • Report and continuously improve FPY and cost of poor quality
  • Maintaining quality management systems certificates ISO9001/13485/14001/45001
  • Ensuring effective customer complain process

Qualifications and Experience:

  • A minimum of 5 years of experience in a production company in a quality management role
  • Demonstrable experience in working well within a key leadership role; able to provide clear direction and adopt a consensual management/facilitating style
  • Lean and Six Sigma Green belt with proven project delivery
  • Focused approach to supporting goal achievement
  • Commercial insight, able to apply business rationale when problem-solving and establishing priorities
  • Fluent language proficiency in English
  • Knowledge about IATF 16949 will be an additional asset

What we offer:

  • Professional development in an international environment – we are part of a Volex group that includes 30 companies worldwide
  • Employment in a stable company with an established position in the market – we have a tradition of more than 20 years and we continue to invest in our development, which can be seen year after year
  • Transparent system of evaluation and annual bonus
  • Benefits package:

– Subsidised private medical care at LuxMed from the beginning of employment – Group life insurance paid for by the employer after the probation period – Investment fund paid for by the employer after the probation period – Co-financing of meals in the company canteen (breakfasts, lunches) – Subsidised Multisport card – Social benefits: holiday subsidies, sports and recreation subsidies, parcels and/or cash subsidies for Christmas – Bike shelter and lockers for cyclists – Comfortable parking for employees ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

(JUNIOR) HR BUSINESS PARTNER

Czy marzysz o pracy, gdzie Twoje pomysły mają realny wpływ na rozwój firmy? Chcesz działać w międzynarodowym środowisku i budować silny wizerunek pracodawcy? Dołącz do naszego zespołu jako (Junior) HR Business Partner, bądź częścią zmiany i razem z nami twórz przyszłość! Twoje zadania:

  • Samodzielne prowadzenie i wsparcie projektów strategicznych HR –bycie liderem zmian i wspieranie rozwoju zespołu
  • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych– znajdowanie talentów na stanowiska specjalistyczne i produkcyjne
  • Wsparcie w tworzeniu polityki personalnej –pomaganie w kształtowaniu procedur HR
  • Działania z zakresu employer branding –budowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy na rynku pracy
  • Zarządzanie talentami i planowanie kariery –wspieranie rozwoju naszych pracowników
  • Projekty zwiększające zaangażowanie pracowników–inicjowanie działań budujących kulturę organizacyjną
  • Kreowanie i koordynowanie procesów HR –dbanie o cały cykl życia pracownika w organizacji: od zatrudnienia, przez onboarding, rozwój, aż po offboarding
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań- analiza KPI, identyfikowanie obszarów do usprawnienia i wdrażanie nowych pomysłów

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w obszarze HR, w tym KONIECZNIE doświadczenie zdobyte w branży produkcyjnej
  • Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne
  • Kreatywność i nieszablonowe myślenie, zdolność inspirowania innych do działania
  • Orientacja na rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań– szukamy kogoś z pasją do zmian!
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Zdolność do budowania skutecznych i opartych na współpracy relacji na wszystkich poziomach organizacji

Co oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20-letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku
  • Realny wpływ na rozwój firmy – Twoje pomysły i projekty mogą zmieniać naszą organizację!
  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwój zawodowy
  • Pracę z ekspertami w branży i zespole ludzi z pasją

Pakiet benefitów:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
  • Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
  • Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
  • Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
  • Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
  • Dogodny parking dla pracowników

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Specjalista/Specjalistka ds. kadr i płac

W ramach tego stanowiska będziesz:

  • Naliczać wynagrodzenia (tworzyć listę płac) oraz prowadzić pełną dokumentację płacową
  • Realizować przelewy płacowe oraz rozliczać firmowy rachunek bankowy
  • Rozliczać składki ZUS i zaliczki PDOF, sporządzać i wysyłać deklaracje ubezpieczeniowe oraz podatkowe, sprawozdania do GUS oraz deklaracje PFRON
  • Przygotowywać raporty i analizy płacowe oraz dane do budżetu firmy
  • Dostosowywać procedury wewnętrzne do bieżących zmian w prawie pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • Przygotowywać dane oraz uczestniczyć w audytach i kontrolach z zakresu płac i ubezpieczeń społecznych
  • Kompleksowo prowadzić obsługę kadrową pracowników
  • Wspierać pozostałe działania HR – rekrutacje, szkolenia, projekty HR, employer branding

Zaaplikuj, jeżeli:

  • Większość z wymienionych wyżej obowiązków brzmi dla Ciebie znajomo😊
  • Cechuje Cię proaktywność, empatia oraz otwartość na ludzi i zmiany
  • Ukończyłeś/aś studia kierunkowe (ZZL/kadry i płace)
  • Masz praktyczną wiedzę z zakresu prawa pracy, podatków od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
  • MS Office, a w szczególności Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic i uważasz się za osobę analityczną
  • Chcesz rozwijać się w zakresie miękkiego HR

Mile widziane:

  • Doświadczenie w dużej firmie produkcyjnej
  • Znajomość zagadnień Lean Management i doświadczenie w pracy ze wskaźnikami HR

Co Cię czeka po dołączeniu do naszego zespołu?

  • Praca pełna wyzwań i możliwości w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Kameralny i przyjazny zespół (będziesz piątą osobą w dziale HR 😊)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dobry dojazd komunikacją miejską, np. autobusem – linia: 64 (przystanek: Przemysłowa – os. Rzemieślnicze), Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. .

Inżynier ds. ofertowania (RFQ Engineer)

Inżynier ds. ofertowania (RFQ Engineer) jest odpowiedzialny za analizę dokumentacji klienta w celu utworzenia kompletnego i dokładnego zestawienia materiałów, oszacowania potrzebnego nakładu pracy oraz określenia wymaganych narzędzi. Obowiązki:

  • Analiza dokumentacji klienta
  • Tworzenie zestawień materiałowych (BOM) z zapewnieniem ich kompletności i dokładności
  • Symulacja szczegółowych kroków procesu wytwarzania wyrobów w celu oszacowania potrzebnych nakładów pracy
  • Identyfikacja i analiza narzędzi przewidywanych do produkcji produktów
  • Opracowanie list materiałowych i narzędziowych i przekazanie ich do odpowiednich działów w celu ustalenia właściwych dostawców oraz zebranie ofert
  • Przesyłanie informacji o zmianach (ECO) wymaganych dla istniejących zestawień do działu inżynieringu w celu ich właściwego udokumentowania
  • Tworzenie i/lub uzupełniania Item Master, BOMów i Routingów dla nowych itemów
  • Zapewnienie kompatybilności wyselekcjonowanych narzędzi z komponentami oraz zapewnienie spełniania wymogów klienta i standardów produkcji
  • Ogólna znajomość i zrozumienie procesów produkcyjnych oraz przepływu materiałów przez produkcję
  • Uwzględnienie możliwości redukcji kosztów już na etapie RFQ
  • Tworzenie i utrzymanie dokumentacji RFQ zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami
  • Przygotowywanie analiz kosztowych
  • Samodzielny kontakt z klientem w celu omawiania warunków projektu
  • Korzystanie z baz danych i systemów przypisanych działowi RFQ
  • Realizacja powierzonych zadań, wskaźników i celów

Wymagania:     

  • Wykształcenie wyższe inżynieryjne
  • Doświadczenie minimum 5-letnie doświadczenie w globalnej firmie z zakresu produkcji lub projektowania wiązek kablowych lub IMS
  • Wiedza inżynierska z zakresu budowy kabli i IMS
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Język angielski komunikatywny, wystarczający do samodzielnej komunikacji mailowej i werbalnej
  • Umiejętność zarządzania czasem pracy
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność, samodzielność, dokładność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Energiczność w wykonywaniu zadań

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

WIODĄCY/A INŻYNIER/KA PRODUKTU (MEDICAL)

Wiodący/a Inżynier/ka Produktu jest głównym kontaktem technicznym pomiędzy klientem a firmą Volex dla obszaru medycznego. Jest ekspertem w zakresie parametrów związanych z produktem, komponentami, z których produkt się składa oraz testów zapewniających oczekiwaną jakość produkowanych wyrobów. Osoba na tym stanowisku odpowiada za ścisłą współpracę z klientami w zakresie spełniania ich wymagań z zachowaniem oczekiwanej jakości, terminów i kosztów. Koordynuje pracę zespołu inżynierów produktu w ramach obszaru medical poprzez definiowanie celów. Za co odpowiedzialny/a jest Wiodący/a Inżynier/ka Produktu (Medical) w naszej firmie?

  • Przewodzi zespołowi inżynierów produktu w ramach obszaru Medical, mającemu na celu realizacje celów obszaru i zakładu
  • Ustala i wyjaśnia z klientami wymagania i problemy dotyczące produktu
  • Przewodzi inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić najbardziej optymalny proces produkcyjny zapewniający oczekiwaną jakość produktu zgodnie z założonymi kosztami i czasem
  • Przeprowadza szkolenia dotyczące produktu w celu zapewnienie spełnienia wymagań w procesie produkcyjnym
  • Posiada wiedzę na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
  • Przegląda i ocenia projekty usprawniające produkt i proces
  • Dostarcza wymagania dotyczące parametrów krytycznych wyrobów i komponentów
  • Określa metody i wymagane parametry testowania wyrobów
  • Pracuje zgodnie z zasadami BHP i systemami ISO, zgodnie z którymi certyfikowany jest zakład
  • Wspiera wykonanie ofert na nowe wyroby
  • Koordynuje wykonywanie prototypów

Poszukujemy osoby, która:

  • Ma wykształcenie wyższe inżynierskie
  • Posiada minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu procesów produkcyjnych, rozwiązywaniu problemów, testowaniu mechanicznym i elektrycznym, budowie urządzeń mechanicznych, elektrycznych i wiązek kablowych
  • Minimum 2 lata pracy w kierowaniu zespołami wdrożeniowymi produktów
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność koordynowania pracy zespołu, samodzielność, umiejętność priorytetyzacji zadań

Mile widziane:

  • Certyfikat Six Sigma DMAIC Green Belt lub ekwiwalent
  • Znajomość wymagań i norm dla branży medycznej
  • Umiejętność rysowania w AutoCAD i Corel Draw

Pakiet benefitów:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
  • Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
  • Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
  • Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
  • Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
  • Dogodny parking dla pracowników

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Technik utrzymania ruchu - ustawiacz

Twoje obowiązki:

  • Zapewnienie ciągłości pracy i nadzór techniczny nad maszynami i narzędziami
  • Realizacja planowanych przeglądów okresowych wtryskarek, urządzeń i narzędzi na nich wykorzystywnych
  • Ocena stanu technicznego urządzeń mechanicznych, elektromechanicznych oraz narzędzi
  • Analiza przyczyn powstawania awarii
  • Modernizacja narzędzi zgodnie z dostarczoną dokumentacją
  • Definiowanie parametrów dla nowo wdrażanych produktów w procesie wtrysku
  • Interwencje na wtryskarkach w przypadku problemów zgłaszanych przez operatorów
  • Przezbrojenia maszyn wtryskowych
  • Zgłaszanie zapotrzebowań na części zamienne

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie techniczne zawodowe lub średnie techniczne w zawodzie mechanik, elektromechanik, automatyk lub pokrewne
  • Doświadczenie w technologii wtrysku tworzyw sztucznych
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera (szczególnie Excel)
  • Dyspozycyjność do pracy 3-zmianowej
  • Mile widziane uprawnienia SEP
  • Dokładność, sumienność

To oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • Możliwość nabycia nowych kompetencji
  • Szkolenia wewnętrzne i pomoc w adaptacji na nowym stanowisku pracy

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

INŻYNIER PRODUKTU (Z J. NIEMIECKIM)

Inżynier produktu w Volex Poland:

  • Jest liderem inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić realizację celów zakładu poprzez produkcję wyrobu zgodnego z wymaganiami klienta w najbardziej optymalnym procesie produkcyjnym zapewniający realizację na czas i w jakości
  • Ustala wymagania i wyjaśnia z klientem problemy dotyczących specyfikacji produktu
  • Podnosi kompetencje związane z wiedzą o produkcie wewnątrz zakładu poprzez definiowanie obszarów wiedzy i realizację szkoleń
  • Posiada wiedzę na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
  • Przegląda i ocenia projekty usprawniające związane z produktem i procesem
  • Dostarcza wymagania dotyczące parametrów krytycznych projektu
  • Realizuje cel zapewnienia jakości poprzez określenie metod i wymagań parametrów testowania wyrobów
  • Wspiera wykonanie ofert na nowe wyroby poprzez definiowanie procesu oraz wymagań z nimi związanych
  • Koordynuje wykonywanie próbek i prototypów w procesie nowych wdrożeń
  • Wykonuje inne, niewymienione powyżej, polecenia przełożonego służące realizacji celów i interesom firmy

Inżynier Produktu jest głównym kontaktem technicznym pomiędzy klientem a firmą Volex. Jest ekspertem w zakresie parametrów związanych z produktem, komponentami, z których produkt się składa oraz testów zapewniających oczekiwaną jakość produkowanych wyrobów. Inżynier Produktu jest technicznym liderem wdrożeń nowych produktów poprzez koordynację niezbędnych działań inżynierskich Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata pracy w inżynierii produktowej lub procesowej
  • Wykształcenie wyższe inżynieryjne (Preferowane kierunki – inżynieria produkcji, inżynieria materiałowa, elektronika, automatyka)
  • Doświadczenie w projektowaniu linii produkcyjnych, rozwiązywaniu problemów, testowaniu mechanicznym i elektrycznym, budowie urządzeń mechanicznych lub elektrycznych lub ich składowych
  • Znajomość rysunku technicznego
  • Język niemiecki na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu produkcji wyrobów kablowych (norma IPC-620)
  • Wiedza z zakresu technologii światłowodowej
  • Wiedza z zakresu tworzenia kwotacji
  • Umiejętność rysowania w AutoCAD i Corel Draw

To oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20letnią tradycją o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • Pracę z ekspertami w branży oraz w zespole ludzi z pasją
  • Specjalistyczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Pakiet benefitów:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
  • Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
  • Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
  • Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
  • Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
  • Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
  • Dogodny parking dla pracowników

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.


Nie znalazłeś/aś oferty pracy dla siebie? Przeglądasz nasze ogłoszenia i żadne z nich nie pasuje do Twoich kompetencji i zainteresowań? Nic straconego! Nasza firma nieustannie się rozwija i cały czas poszukujemy wyjątkowych osób do współpracy, więc nie obawiaj się i prześlij do nas swoją aplikację! Wyślij CV na adres: rekrutacja.bydgoszcz@volex.com Napisz dlaczego chcesz pracować dla naszej organizacji oraz wskaż obszar rozwoju zawodowego, który Cię interesuje. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.


Poznaj oferowany przez nas pakiet benefitów ?
  • Każdy z naszych pracowników od początku zatrudnienia ma możliwość dołączyć do jest prywatnej opieki medycznej w grupie LUX MED (koszty są podzielone między pracownika i pracodawcę); po okresie próbnym jest możliwość dopisania do pakietu członków rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Po okresie próbnym obejmujemy naszych pracowników grupowym ubezpieczeniem na życie oraz opłacamy fundusz inwestycyjny, który można wypłacić po pełnych 5 latach kalendarzowych pracy
  • Na terenie firmy znajduje się kantyna, w której dofinansowujemy posiłki (śniadania oraz obiady, również wegetariańskie)
  • Od samego początku zatrudnienia jest możliwość skorzystania z dofinansowania do kart MULTISPORT
  • W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wypłacamy dofinansowania do wypoczynku (tzw. „wczasy pod gruszą”), aktywności sportowej, kulturalnej oraz bonus z okazji Świąt Bożego Narodzenia
  • Pamiętamy także o Wielkanocy oraz Dniu Dziecka przygotowując dla naszych pracowników upominki
  • W ramach rekrutacji wewnętrznych promujemy najlepszych pracowników