Volex Poland

Volex Poland Sp. z o.o.

Volex Poland Sp. z o.o jest jednym z ramion produkcyjnych w ramach Grupy Volex plc. Firma mieści się w Bydgoszczy. Zatrudnia ponad 300 pracowników. Większość załogi stanowią operatorzy zatrudnieni w obszarze produkcji.

Nasz System Zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi standardami: Zarządzanie Jakością ISO 9001, Zarządzanie Środowiskiem ISO 14001 oraz System Zarządzania Jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485.

Orientacja na jakość naszych produktów i usług jest podstawą w osiąganiu satysfakcji naszych klientów i naszego dalszego rozwoju.

Volex Polska

“Zasila nas efektywność”

Jesteśmy dumni z historii naszej firmy, która zaczęliśmy w 2002 od przejęcia linii produkcyjnej kabli Flextronics w Tczewie w maju i firmy Lucent w Bydgoszczy w październiku. Następnie, po konsolidacji obu lokalizacji w 2005 roku firma ma siedzibę tylko w Bydgoszczy.

Volex Poland stała się częścią międzynarodowej korporacji, oferując szeroki wachlarz produktów dla klientów z Europy. Z małej firmy staliśmy się przedsiębiorstwem, które obsługuje wielkie międzynarodowe koncerny.

2014
Powstaje kolejna globalna funkcja w Volex Poland – RFQ.

2013
Utworzenie globalnych obszarów w Bydgoszczy – Business Development oraz Procurement.

2012
Pierwsze zintegrowane półprodukty w tym kable medyczne.

2010
Biuro Obsługi Klienta zostało przeniesione do Polski. Konsolidacja funkcji finansowych dla podmiotów europejskich (powstało centrum usług wspólnych).

2008
Przeniesienie produktów telekomunikacyjnych z Volex Sweden do Bydgoszczy.

2007
Przeniesienie produktów telekomunikacyjnych z Volex Croatia do Bydgoszczy.

2005
Konsolidacja dwóch lokalizacji Tczewa i Bydgoszczy do obecnej lokalizacji w Bydgoszczy.

2004
Pierwsze produkty medyczne dodane do portfolio Volex Poland.

2002
Volex Poland zostaje zarejestrowana. Działalność operacyjną rozpoczyna od nabycia linii produkcyjnej kabli Flextronics w Tczewie w maju, oraz biznesu kablowego od Lucent Technologies w Bydgoszczy w październiku.

Wartości i wytyczne dotyczące postępowania

Zorientowanie na klienta
  • Koncentruj się na rozumieniu potrzeb naszych klientów oraz rozwiązywaniu jego problemów
  • Wprowadzaj nowoczesne, ciekawe rozwiązania i bądź zawsze krok przed konkurencją
  • Traktuj bardzo wysokie wymagania klienta jako możliwość podniesienia standardów naszej firmy
Zapewnienie wysokiej jakości
  • Bądź dumny z wyników naszej pracy
  • Wykonuj zadania właściwie już za pierwszym razem
  • Aktywnie działaj, aby zmieniać otoczenie i ciągle poszukuj lepszych rozwiązań
Zaufanie i współpraca
  • Zachęcaj do pracy zespołowej
  • Przedkładaj dobro ogółu nad dobro jednostki
  • Doceniaj dobrą stronę każdej osoby
Bezpośrednia, otwarta komunikacja
  • Rozmawiaj w bezpośredni i szczery sposób
  • Doceniaj nasze doświadczenie i możliwości kształtowania przyszłości przez naszą organizację
  • Zrozum i szanuj punkt widzenia i styl innych osób
  • Zamiast krytykowania i obwiniania innych przekazuj konstruktywne opinie
  • Doceniaj wyniki pracy zespołów i pojedynczych pracowników
Odpowiedzialność i osiąganie rezultatów
  • Miej świadomość sytuacji i działaj zgodnie ze zmiennymi warunkami otoczenia
  • Nie bój się brać problemów na swoje barki i próbuj je rozwiązywać
  • Szukaj rozwiązań, a nie wymówek
  • Wypełniaj swoje zobowiązania