Oferty pracy

Oferty pracy


Sprawdź jakie procesy rekrutacyjne aktualnie prowadzimy ?
Pracownik Produkcji

Co wyróżnia naszą firmę?

  • Posiadamy ponad 20 letnią tradycję i nadal inwestujemy w nasz rozwój, który z roku na rok widać gołym okiem.
  • Zatrudniamy około 300 pracowników – ponad 60% naszych pracowników pracuje z nami więcej niż 10 lat!
  • Nasz system zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi standardami – opieramy naszą pracę na ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 13485.
  • Naczelną wartością Volex Poland jest orientacja na jakość oraz terminowość produktów i usług – dzięki niej osiągamy satysfakcję naszych klientów, gwarantującą rozwój naszej firmy.

Aktualnie poszukujemy ambitnych osób do pracy na stanowisku pracownik produkcji. Oczekujemy jedynie:

  • zdolności manualnych,
  • chęci nauki i podnoszenia kwalifikacji,
  • dyspozycyjności do pracy na 3 zmiany (3 zmiany wdrażamy etapowo, na ten moment w pojedynczych obszarach, reszta fabryki pracuje na 2 zmiany).

Doświadczenie w firmie produkcyjnej lub uprawnienia elektryczne 1kV (SEP) będą dodatkowym atutem. Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę zmianową od poniedziałku do piątku (mogą wystąpić nadgodziny w dni robocze lub soboty),
  • wynagrodzenie 3 600 zł brutto/msc,
  • po okresie próbnym – premię miesięczną uzależnioną od wskaźników produkcyjnych,
  • pełne wdrożenie stanowiskowe,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków w zakładowej stołówce, opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku,
  • dogodny parking dla samochodów oraz rowerów.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Fordonie (osiedle Brdyujście): Volex Poland Sp. z o.o. ul. Podłużna 11-13 (wejście do firmy od ul. Kwarcowej), Bydgoszcz Dobry dojazd komunikacją miejską z Fordonu i centrum miasta, np. autobusem – linia: 74 (przystanek: Brdyujście), 65 (przystanek: Dworzec Akademia) oraz linia 83, 89 (przystanek: Fordońska-Traktorzystów). Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Magazynier

Dołącz do Volex Poland! Specjalizujemy się w produkcji wiązek kablowych dla globalnych klientów z branży telekomunikacyjnej i medycznej. Co wyróżnia naszą firmę?

  • Posiadamy ponad 20 letnią tradycję i nadal inwestujemy w nasz rozwój, który z roku na rok widać gołym okiem.
  • Zatrudniamy około 300 pracowników – ponad 60% naszych pracowników pracuje z nami więcej niż 10 lat!
  • Nasz system zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi standardami – opieramy naszą pracę na ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 13485.
  • Naczelną wartością Volex Poland jest orientacja na jakość oraz terminowość produktów i usług – dzięki niej osiągamy satysfakcję naszych klientów, gwarantującą rozwój naszej firmy

Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku MAGAZYNIER. Zakres obowiązków:

  • fizyczne i systemowe przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu,
  • etykietowanie, składowanie przyjętych materiałów w lokalizacjach magazynowych,
  • przemieszczanie materiałów w obrębie magazynu ręcznie, wózkami ręcznymi lub silnikowymi,
  • kompletowanie zleceń produkcyjnych, wydawanie materiałów na produkcję, przygotowywanie wysyłek,
  • ładowanie i rozładowywanie transportów,
  • liczenie materiałów dla potrzeb inwentaryzacji.

Wymagania:

  • uprawnienia i doświadczenie w obsłudze wózków jezdniowych (wózki widłowe) – jeżeli nie posiadasz uprawnień – sfinansujemy je! 
  • zdolność do pracy pod presją czasu,
  • dokładność, odpowiedzialność,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • praca od poniedziałku do piątku,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach, w przyjaznym zespole,
  • rozbudowany pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wypoczynku, itp.,
  • dogodny parking dla samochodów i rowerów.

Jesteśmy zlokalizowani w Fordonie (osiedle Brdyujście): Volex Poland Sp. z o.o. ul. Podłużna 11-13 (wejście do firmy od ul. Kwarcowej), Bydgoszcz Dobry dojazd komunikacją miejską z Fordonu i centrum miasta, np. autobusem – linia: 74 (przystanek: Brdyujście), 65 (przystanek: Dworzec Akademia) oraz linia 83, 89 (przystanek: Fordońska-Traktorzystów). Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

SSC Team Leader

The primary responsibility of this role is to manage the European SSC team to ensure complete, timely and accurate processing of accounting transactions at the lowest possible cost in compliance with local statutory, fiscal and other requirements. Your responsibilities

  • Willing and able to take a proactive role at a senior level in the organization with regard to any issues that impacts upon or is impacted by your area of responsibilities
  • Provide leadership to European based SSC Team and partner with other management within Europe
  • Managing cross-functional accounting Teams (AP, AR, Banking) with ability to build and keep competence within the team (Group Process Owners development)
  • Ensure the satisfactory monthly reconciliations of relevant Accounts Receivables and Accounts Payables sub-ledgers to the relevant General Ledger control accounts, including third party balance verifications
  • Develop and maintain appropriate monthly ad hoc reporting on both the operational efficiency of the SSC Team and on period-end balances, such as debtor and creditor aging
  • Interface to the local external and outsourced internal auditors to help ensure that company secures unqualified audit opinion
  • Drive personnel management activities including accountability, performance management, discipline, employee development, hiring, job evaluation against requirements, etc.
  • Accounting and process know-how development in the Team
  • Readiness and effective delivery for growth as well as continuous process improvement measured with KPI’s efficiency
  • Ensure that all possible efforts to minimize the loss of efficiency within the Team is exercised and implemented – driving automation of routine tasks
  • Develop close and effective working relationship with other European Finance management, including management from Head Office and other operating regions on ongoing operational issues and in connection with multiple group-wide improvement programs
  • Work closely with Sales and Operations Management to ensure the seamless processing of transactions
  • Involvement in ERP finance system implementation from the accounting and process perspective

Our requirements

  • Advanced English
  • University degree in finance/economics
  • 3 years relevant professional experience, requires strong system and process orientation
  • Very good knowledge of Microsoft Office package, very well Excel orientated
  • Independent thinking, strong problem solving skills
  • Personal motivation, strong work ethic, trustworthy judgment, strong decision making skills
  • Ability to be focused and organized,
  • Ability to lead through and manage change

Nice to have

  • Internationally recognized accounting qualification
  • Experience as a similar European Lead role, experience in international environment, SSC/BPO background
  • ERP system experienced, experienced in implementing ERP system from the operations perspective
  • Ability to work without significant supervision

What we offer

  • Professional development in an international environment
  • Employment in a stable company with an established position in the market
  • Attractive salary

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Mamy pracę dla MAM! 6h dziennie, 3 dni w tygodniu
  • Szukasz pracy, którą łatwo pogodzisz z życiem rodzinnym i wychowaniem dzieci?
  • Jesteś dyspozycyjna 6h dziennie (np. 8:00-14:00) mininum 3 dni w tygodniu?
  • Posiadasz zdolności manualne?

Zapraszamy do Volex Poland! Rusza u nas „zmiana dla mam”, gdzie sama zadecydujesz w jakie dni chcesz pracować. Oferujemy:

  • pracę na stanowisku montera-operatora (montaż wiązek kablowych),
  • elastyczne zatrudnienie (umowę zlecenie), w wybrane dni min. 3x w tygodniu, 6h dziennie,
  • pełne wdrożenie stanowiskowe,
  • dogodny parking dla samochodów oraz rowerów.

Co wyróżnia naszą firmę?

  • Posiadamy ponad 20 letnią tradycję i nadal inwestujemy w nasz rozwój, który z roku na rok widać gołym okiem.
  • Zatrudniamy ponad 300 pracowników – ponad 60% naszych pracowników pracuje z nami więcej niż 10 lat!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Fordonie (osiedle Brdyujście): Volex Poland Sp. z o.o. ul. Podłużna 11-13 (wejście do firmy od ul. Kwarcowej), Bydgoszcz Dobry dojazd komunikacją miejską z Fordonu i centrum miasta, np. autobusem – linia: 74 (przystanek: Brdyujście), 65 (przystanek: Dworzec Akademia) oraz linia 83, 89 (przystanek: Fordońska-Traktorzystów). Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.

Księgowa / księgowy z j. angielskim (SSC)

Twoje obowiązki:

  • Księgowanie transakcji bankowych
  • Procesowanie oraz alokacja płatności
  • Kontakt z bankami
  • Udział w zamknięciu miesiąca oraz roku
  • Udział w rocznym audycie finansowym
  • Dekretacja i księgowanie faktur materiałowych oraz kosztowych
  • Rozliczenia delegacji pracowniczych

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane finanse/ekonomia) lub studia zaoczne w trakcie
  • 2-3 letnie doświadczenie w księgowości
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość przepisów rachunkowych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w SSC
  • Znajomość systemów ERP

To oferujemy:

  • • Umowa o pracę w rozwijającym się Centrum Usług Finansowych • Praca w międzynarodowej firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego • Szkolenia

———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.


Nie znalazłeś/aś oferty pracy dla siebie? Przeglądasz nasze ogłoszenia i żadne z nich nie pasuje do Twoich kompetencji i zainteresowań? Nic straconego! Nasza firma nieustannie się rozwija i cały czas poszukujemy wyjątkowych osób do współpracy, więc nie obawiaj się i prześlij do nas swoją aplikację! Wyślij CV na adres: rekrutacja.bydgoszcz@volex.com Napisz dlaczego chcesz pracować dla naszej organizacji oraz wskaż obszar rozwoju zawodowego, który Cię interesuje. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.


Poznaj oferowany przez nas pakiet benefitów ?
  • Każdy z naszych pracowników od początku zatrudnienia obejmowany jest prywatną opieką medyczną w grupie LUX MED; po okresie próbnym jest możliwość dopisania do pakietu członków rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Po okresie próbnym obejmujemy naszych pracowników grupowym ubezpieczeniem na życie oraz opłacamy fundusz inwestycyjny, który można wypłacić po pełnych 5 latach kalendarzowych pracy
  • Na terenie firmy znajduje się kantyna, w której dofinansowujemy posiłki (śniadania oraz obiady, również wegetariańskie)
  • W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wypłacamy dofinansowania do wypoczynku (tzw. „wczasy pod gruszą”), aktywności sportowej, kulturalnej oraz bonus z okazji Świąt Bożego Narodzenia
  • Pamiętamy także o Wielkanocy oraz Dniu Dziecka przygotowując dla naszych pracowników upominki
  • W ramach rekrutacji wewnętrznych promujemy najlepszych pracowników