Oferty pracy
Sprawdź jakie procesy rekrutacyjne aktualnie prowadzimy ?
QUALITY MANAGER
Volex Poland Sp. z o. o. in Bydgoszcz is an Integrated Manufacturing Services business producing bespoke cable assemblies and box-build solutions for our customers primarily within the medical sector.
Do you want to have a real impact on quality and process optimization in a rapidly growing company? Do you have experience in building quality and want to use your skills to support our team in their drive for excellence?
Quality is one of our strategic goals next to safety, efficiency and on-time deliveries. We are looking for an experienced and committed Quality Manager who, together with the team, based not on control alone but on quality production, will strive to achieve the targets set by the Volex Group.
The quality manager leads around 12 people and reports directly to the General Manager.
The primary purpose of the role is to ensure single ppm product quality by building a quality improvement culture and maintaining appropriate quality management certificates.
Core areas of the role include:
- Leading and mentoring Supplier Quality Engineers ensuring expected quality level of receiving components through supplier development process, audits and incoming inspection
- Leading Quality Engineers to ensure effective APQP process, preparing PFMEA, Control Plans, reviewing operator work instructions, working together with engineering to define manufacturing processes producing quality product
- Defining a scope for line quality inspectors
- Running internal audit system
- Report and continuously improve FPY and cost of poor quality
- Maintaining quality management systems certificates ISO9001/13485/14001/45001
- Ensuring effective customer complain process
Qualifications and Experience:
- A minimum of 5 years of experience in a production company in a quality management role
- Demonstrable experience in working well within a key leadership role; able to provide clear direction and adopt a consensual management/facilitating style
- Lean and Six Sigma Green belt with proven project delivery
- Focused approach to supporting goal achievement
- Commercial insight, able to apply business rationale when problem-solving and establishing priorities
- Fluent language proficiency in English
- Knowledge about IATF 16949 will be an additional asset
What we offer:
- Professional development in an international environment – we are part of a Volex group that includes 30 companies worldwide
- Employment in a stable company with an established position in the market – we have a tradition of more than 20 years and we continue to invest in our development, which can be seen year after year
- Transparent system of evaluation and annual bonus
- Benefits package:
– Subsidised private medical care at LuxMed from the beginning of employment
– Group life insurance paid for by the employer after the probation period
– Investment fund paid for by the employer after the probation period
– Co-financing of meals in the company canteen (breakfasts, lunches)
– Subsidised Multisport card
– Social benefits: holiday subsidies, sports and recreation subsidies, parcels and/or cash subsidies for Christmas
– Bike shelter and lockers for cyclists
– Comfortable parking for employees
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
INŻYNIER PRODUKTU (Z J. NIEMIECKIM)
Inżynier produktu w Volex Poland:
- Jest liderem inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić realizację celów zakładu poprzez produkcję wyrobu zgodnego z wymaganiami klienta w najbardziej optymalnym procesie produkcyjnym zapewniający realizację na czas i w jakości
- Ustala wymagania i wyjaśnia z klientem problemy dotyczących specyfikacji produktu
- Podnosi kompetencje związane z wiedzą o produkcie wewnątrz zakładu poprzez definiowanie obszarów wiedzy i realizację szkoleń
- Posiada wiedzę na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
- Przegląda i ocenia projekty usprawniające związane z produktem i procesem
- Dostarcza wymagania dotyczące parametrów krytycznych projektu
- Realizuje cel zapewnienia jakości poprzez określenie metod i wymagań parametrów testowania wyrobów
- Wspiera wykonanie ofert na nowe wyroby poprzez definiowanie procesu oraz wymagań z nimi związanych
- Koordynuje wykonywanie próbek i prototypów w procesie nowych wdrożeń
- Wykonuje inne, niewymienione powyżej, polecenia przełożonego służące realizacji celów i interesom firmy
Inżynier Produktu jest głównym kontaktem technicznym pomiędzy klientem a firmą Volex. Jest ekspertem w zakresie parametrów związanych z produktem, komponentami, z których produkt się składa oraz testów zapewniających oczekiwaną jakość produkowanych wyrobów. Inżynier Produktu jest technicznym liderem wdrożeń nowych produktów poprzez koordynację niezbędnych działań inżynierskich
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata pracy w inżynierii produktowej lub procesowej
- Wykształcenie wyższe inżynieryjne (Preferowane kierunki – inżynieria produkcji, inżynieria materiałowa, elektronika, automatyka)
- Doświadczenie w projektowaniu linii produkcyjnych, rozwiązywaniu problemów, testowaniu mechanicznym i elektrycznym, budowie urządzeń mechanicznych lub elektrycznych lub ich składowych
- Znajomość rysunku technicznego
- Język niemiecki na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Wiedza z zakresu produkcji wyrobów kablowych (norma IPC-620)
- Wiedza z zakresu technologii światłowodowej
- Wiedza z zakresu tworzenia kwotacji
- Umiejętność rysowania w AutoCAD i Corel Draw
To oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20letnią tradycją o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Pracę z ekspertami w branży oraz w zespole ludzi z pasją
- Specjalistyczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
- Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
- Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
- Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
- Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
- Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
- Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
- Dogodny parking dla pracowników
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
TECHNIK WSPARCIA INŻYNIERII
Osoba na stanowisku Technika Wsparcia Inżynierii odpowiedzialna jest za wsparcie grup inżynieryjnych w zakresie analiz i innych zadań oraz utrzymanie i edytowanie danych w BPCS.
Zakres obowiązków:
- Ustawianie i utrzymywanie danych w BPCS (masterdata), w szczególności zakładanie oraz zmiana itemów, struktur i innych danych
- Wspomaganie procesu przeprowadzania zmian w produktach (ECR oraz ECO) zgodnie z obowiązującym procesem
- Uzyskiwanie danych do raportów, aktualizacja niezbędnych danych wspomagających pracę zespołów inżynieryjnych
- Bieżąca analiza danych i czyszczenie niezgodności w systemie BPCS
- Analiza poprawności danych w BPCS w porównaniu z dokumentacją klienta
- Tworzenie i tłumaczenie dokumentacji produkcyjnej (instrukcje, layouty)
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji produkcyjnej
- Wsparcie inżynierów w tworzeniu rysunków dla klienta
- Tworzenie oraz analiza deklaracji RoHS/REACH, utrzymanie ich aktualności oraz udział w ich uzyskiwaniu od dostawców
- Aktywny udział w usprawnianiu własnej pracy
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- 2-3 lata doświadczenia pracy w zakładzie produkcyjnym w oparciu o systemy jakości
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie korespondencji mailowej
- Bardzo dobra obsługa systemu Windows i pakietu MS Office
- Elastyczność i samodzielność
- Orientacja na jakość i optymalizację własnej pracy
- Zaangażowanie w wykonywane zadania
- Umiejętność priorytetyzacji zadań
Mile widziane:
- Znajomość obsługi programów Corel Draw, DraftSight i AutoCad
- Znajomość obsługi BPCS
- Znajomość języka ukraińskiego
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
PROGRAM MANAGER
The Program Manager is responsible for the execution of all aspects of the program to ensure that all activities are carried out in accordance with technical and contractual requirements, schedules, and budgets. The Program Manager is the focal point for the company for communications with the customer (internal/external) and is responsible for ensuring customer requirements are flowed down to all functional departments.
The focal point for customer communication and interface:
- Manages communications and relationships between Volex and its customers. Communication and tracking of customer scorecards and surveys.
- Represents the company in contact with the customer and outside parties for all issues concerning the assigned program.
- Provide timely notification to management and customer of program cost, quality or schedule impact.
- Execution of New Product Introduction.
- Provide a coordinated company response to customer requirements (commercial–technical) and inquiries (voice of the customer).
- Presentation of program reviews to Customer.
Internal Communication and interface:
- Communicate within site resources to assure proper coordination of customer requirements (schedule, recovery plans, reports, etc.). Ensure that the company’s capabilities and business interests support customer requests.
- Manage customer team to ensure efficient and effective goal attainment in support of the Program Management functional metrics, corporate policy, regulatory guidelines and budget parameters.
- Coordinate technical and operational requirements with stakeholders to ensure the voice of the customer has been achieved
- Coordinate the financial controls that support contractual commitments and company goals.
- Champion/lead Kaizen and Lean activities that drive improvement in both operational and administrative areas.
- Oversight of Program Management input into the MRP system to ensure alignment with company goals.
- Presentation of program reviews to Sr. Leadership.
- Metrics – development and execution ▪ KPI tracking on a monthly basis
- Day-to-day performance to plan (cost, quality and schedule)
- Planning for Capital Expenditures
Contract Management:
- Analyze and review all contracts to verify Terms and Conditions, Work Statements, Funding, Performance Periods, Deliverables, and other customer General Conditions. Coordinate review of terms and conditions with site GM/Commercial Director as necessary.
- Prepare negotiation plan and lead the negotiation team for all customer negotiations.
- Manage and track program compliance with purchase order requirements.
- Prepare assertions and claims to customer in accordance with contract parameters.
Fiscal Management:
- Review program performance to provide ongoing visibility for project cost, margin, and schedule (actual vs. projected).
- Provide input to Finance for individual program cash flow plans.
- Support the Finance Department for invoice submittal and in resolving late payment receipts and customer claims/assertions.
Development and growth of the Program:
- Responsible for oversight and management of business unit bookings, backlog, past due, receivables and sales forecasts.
- Manage and maintain business unit booking and sales tracking system that supports the company monthly summary reports.
- Coordinate planning and acquisition of follow-on business within the lead time constraints.
- Coordinate with Business Development to identify, strategize and capture new business opportunities.
- Support customer cost reduction and process improvement activities that demonstrate the company’s commitment to continuous improvement.
- Incorporation of lean methodologies ▪ Kaizen Events
Required Skills & Qualifications:
- Must be fluent in English and Polish
- Must possess the ability to lead without authority, negotiate and manage by influence
- Strong people and time management skills are required
- Excellent verbal and written communication skills are required; must be able to communicate effectively and professionally with customers and across all organizational levels both in English and Polish
- Experience in projects and contracts management
- Detail-oriented, positive friendly customer service are key attributes
- Computer knowledge and skills, i.e. MS Office Suite – Word, Power Point and Excel is required
- Experience with MRP systems is beneficial
- Team-oriented with a continuous improvement outlook
- BA/BS degree required
- Certification in Project Management is preferred
- Previous oversight of program(s) generating $25 million in revenue or greater preferred
- Supervisory experience preferred
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
EUROPEAN CHIEF ACCOUNTANT
We are a rapidly growing international company seeking an experienced and dedicated Chief Accountant to join our team. If you have a passion for finance, enjoy working in a global environment, and strive for continuous improvement of accounting processes, this opportunity is for you! Join us to play a key role in ensuring accurate financial reporting and compliance with regulatory standards.
Your scope of duties:
- Ensure accurate and timely financial reporting according to group standards and statutory requirements,
- Active participation in Month-End Closing,
- Responsible for statutory financial statements preparation,
- Conduct balance sheet and Profit and Loss reviews, ensuring completeness and accuracy of data,
- Taking a lead for the group and statutory audit process,
- Ensure the company complies with current accounting and tax regulations,
- Supervision of the correctness of tax settlements (CIT, VAT, WHT, TPR) and representation of the Company before external authorities,
- Optimizing the efficiency of accounting processes and running internal projects to improve financial processes,
- Partnering with budget holders to review management accounts with the prior year and forecast comparatives,
- Supervision of transfer pricing documentation,
- Cooperation with the CFO, management, Head Office in the UK, tax authorities, financial institutions, auditors and other stakeholders to provide substantive support in the area of accounting and taxes
Our expectations:
- Master’s degree in accounting or economics,
- Minimum 5 years of accounting experience in the same position in an international organization,
- Experience in financial statements preparation and external audits coordination,
- Excellent written and verbal communication skills in English and Polish,
- Experience in shared services or accounting services in an international environment,
- Advanced analytical skills (Excel),
- Familiarity with ERP accounting software including implementation
What we offer:
- Professional development in an international environment – we are part of a Volex group that includes 30 companies worldwide
- Employment in a stable company with an established position in the market – we have a tradition of more than 20 years and we continue to invest in our development, which can be seen year after year
- Transparent system of evaluation and annual bonus
- Benefits package:
– Subsidised private medical care at LuxMed from the beginning of employment
– Group life insurance paid for by the employer after the probation period
– Investment fund paid for by the employer after the probation period
– Co-financing of meals in the company canteen (breakfasts, lunches)
– Subsidised Multisport card
– Social benefits: holiday subsidies, sports and recreation subsidies, parcels and/or cash subsidies for Christmas
– Bike shelter and lockers for cyclists
– Comfortable parking for employees
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
(JUNIOR) HR BUSINESS PARTNER
Czy marzysz o pracy, gdzie Twoje pomysły mają realny wpływ na rozwój firmy? Chcesz działać w międzynarodowym środowisku i budować silny wizerunek pracodawcy? Dołącz do naszego zespołu jako (Junior) HR Business Partner, bądź częścią zmiany i razem z nami twórz przyszłość!
Twoje zadania:
- Samodzielne prowadzenie i wsparcie projektów strategicznych HR –bycie liderem zmian i wspieranie rozwoju zespołu
- Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych– znajdowanie talentów na stanowiska specjalistyczne i produkcyjne
- Wsparcie w tworzeniu polityki personalnej –pomaganie w kształtowaniu procedur HR
- Działania z zakresu employer branding –budowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy na rynku pracy
- Zarządzanie talentami i planowanie kariery –wspieranie rozwoju naszych pracowników
- Projekty zwiększające zaangażowanie pracowników–inicjowanie działań budujących kulturę organizacyjną
- Kreowanie i koordynowanie procesów HR –dbanie o cały cykl życia pracownika w organizacji: od zatrudnienia, przez onboarding, rozwój, aż po offboarding
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań- analiza KPI, identyfikowanie obszarów do usprawnienia i wdrażanie nowych pomysłów
Nasze wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze HR, w tym doświadczenie zdobyte w branży produkcyjnej
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie, zdolność inspirowania innych do działania
- Orientacja na rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań– szukamy kogoś z pasją do zmian!
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Zdolność do budowania skutecznych i opartych na współpracy relacji na wszystkich poziomach organizacji
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20-letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku
- Realny wpływ na rozwój firmy – Twoje pomysły i projekty mogą zmieniać naszą organizację!
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwój zawodowy
- Pracę z ekspertami w branży i zespole ludzi z pasją
Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
- Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
- Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
- Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
- Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
- Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
- Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
- Dogodny parking dla pracowników
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
HR ASSISTANT
Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która ceni młode talenty i inwestuje w rozwój swoich pracowników. Jeśli jesteś osobą, która chce zdobyć doświadczenie i swój rozwój wiąże z branżą HR, ta oferta jest dla Ciebie!
Dołącz do nas jako HR Assistant i rozpocznij swoją przygodę w świecie HR!
Twoje zadania:
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych – przygotowywanie i publikacja ogłoszeń, selekcja CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- Współpraca z agencjami pracy tymczasowej– planowanie i koordynowanie zamówień, bieżąca komunikacja z przedstawicielami agencji
- Koordynacja procesu zatrudnienia – wsparcie w zatrudnianiu nowych pracowników
- Organizacja i dokumentacja szkoleń– aktualizacja planów szkoleniowych, organizacja szkoleń dla pracowników
- Prowadzenie firmowych kont na portalach społecznościowych – dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Działania z zakresu employer branding– budowanie marki pracodawcy na lokalnym rynku pracy
- Uczestnictwo w projektach HR – wsparcie w realizacji inicjatyw i projektów z obszaru HR
Nasze wymagania:
- Proaktywność, zaangażowanie i chęć do nauki i rozwoju w obszarze HR
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość pakietu MS Office
- Praktyczna znajomość narzędzi typu Canva i poczucie estetyki w tworzeniu treści do Internetu
- Mile widziane pierwsze doświadczenia związane z HR (np. staże, praktyki)
Co oferujemy:
- Umowę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
- Interesujące zadania i możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
- Wsparcie doświadczonych członków zespołu i szkolenia wewnętrzne
- Po zakończeniu umowy, wystawienie referencji
Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
- Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
- Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
- Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
- Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
- Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
- Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
- Dogodny parking dla pracowników
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Poznaj oferowany przez nas pakiet benefitów ?
- Każdy z naszych pracowników od początku zatrudnienia ma możliwość dołączyć do jest prywatnej opieki medycznej w grupie LUX MED (koszty są podzielone między pracownika i pracodawcę); po okresie próbnym jest możliwość dopisania do pakietu członków rodziny na preferencyjnych warunkach
- Po okresie próbnym obejmujemy naszych pracowników grupowym ubezpieczeniem na życie oraz opłacamy fundusz inwestycyjny, który można wypłacić po pełnych 5 latach kalendarzowych pracy
- Na terenie firmy znajduje się kantyna, w której dofinansowujemy posiłki (śniadania oraz obiady, również wegetariańskie)
- Od samego początku zatrudnienia jest możliwość skorzystania z dofinansowania do kart MULTISPORT
- W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wypłacamy dofinansowania do wypoczynku (tzw. „wczasy pod gruszą”), aktywności sportowej, kulturalnej oraz bonus z okazji Świąt Bożego Narodzenia
- Pamiętamy także o Wielkanocy oraz Dniu Dziecka przygotowując dla naszych pracowników upominki
- W ramach rekrutacji wewnętrznych promujemy najlepszych pracowników