Oferty pracy
Sprawdź jakie procesy rekrutacyjne aktualnie prowadzimy ?
PRACOWNIK PRODUKCJI
Co wyróżnia naszą firmę?
- Posiadamy ponad 20 letnią tradycję i nadal inwestujemy w nasz rozwój, który z roku na rok widać gołym okiem.
- Zatrudniamy około 300 pracowników – ponad 50% naszych pracowników pracuje z nami więcej niż 10 lat!
- Nasz system zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi standardami – opieramy naszą pracę na ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 13485, ISO45001.
- Naczelną wartością Volex Poland jest orientacja na jakość oraz terminowość produktów i usług – dzięki niej osiągamy satysfakcję naszych klientów, gwarantującą rozwój naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku pracownik produkcji.
Oczekujemy jedynie:
- zdolności manualnych,
- chęci nauki i podnoszenia kwalifikacji,
- dyspozycyjności do pracy na 3 zmiany (w pojedynczych obszarach mogą wystąpić 3 zmiany, reszta fabryki pracuje na 2 zmiany).
Doświadczenie w firmie produkcyjnej lub uprawnienia elektryczne 1kV (SEP) będą dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zmianową od poniedziałku do piątku (mogą wystąpić nadgodziny w dni robocze lub soboty),
- wynagrodzenie 4 500 zł brutto/m-sc,
- po okresie próbnym – premię miesięczną uzależnioną od wskaźników produkcyjnych,
- pełne wdrożenie stanowiskowe,
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków w zakładowej stołówce, opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie karty Multisport
- dogodny parking dla samochodów oraz rowerów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Bydgoszczy, ul. Przemysłowa 8. Dobry dojazd komunikacją miejską – linia: 64 (przystanek: Przemysłowa – os. Rzemieślnicze). Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu ———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
INŻYNIER PRODUKTU (Z J. NIEMIECKIM)
Inżynier produktu w Volex Poland:
- Jest liderem inżynieryjnej części wdrożenia nowego projektu tak, aby zapewnić realizację celów zakładu poprzez produkcję wyrobu zgodnego z wymaganiami klienta w najbardziej optymalnym procesie produkcyjnym zapewniający realizację na czas i w jakości
- Ustala wymagania i wyjaśnia z klientem problemy dotyczących specyfikacji produktu
- Podnosi kompetencje związane z wiedzą o produkcie wewnątrz zakładu poprzez definiowanie obszarów wiedzy i realizację szkoleń
- Posiada wiedzę na temat zastosowania produktu u klienta, a także wymagań stawianych komponentom, z których składa się wyrób
- Przegląda i ocenia projekty usprawniające związane z produktem i procesem
- Dostarcza wymagania dotyczące parametrów krytycznych projektu
- Realizuje cel zapewnienia jakości poprzez określenie metod i wymagań parametrów testowania wyrobów
- Wspiera wykonanie ofert na nowe wyroby poprzez definiowanie procesu oraz wymagań z nimi związanych
- Koordynuje wykonywanie próbek i prototypów w procesie nowych wdrożeń
- Wykonuje inne, niewymienione powyżej, polecenia przełożonego służące realizacji celów i interesom firmy
Inżynier Produktu jest głównym kontaktem technicznym pomiędzy klientem a firmą Volex. Jest ekspertem w zakresie parametrów związanych z produktem, komponentami, z których produkt się składa oraz testów zapewniających oczekiwaną jakość produkowanych wyrobów. Inżynier Produktu jest technicznym liderem wdrożeń nowych produktów poprzez koordynację niezbędnych działań inżynierskich
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata pracy w inżynierii produktowej lub procesowej
- Wykształcenie wyższe inżynieryjne (Preferowane kierunki – inżynieria produkcji, inżynieria materiałowa, elektronika, automatyka)
- Doświadczenie w projektowaniu linii produkcyjnych, rozwiązywaniu problemów, testowaniu mechanicznym i elektrycznym, budowie urządzeń mechanicznych lub elektrycznych lub ich składowych
- Znajomość rysunku technicznego
- Język niemiecki na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Wiedza z zakresu produkcji wyrobów kablowych (norma IPC-620)
- Wiedza z zakresu technologii światłowodowej
- Wiedza z zakresu tworzenia kwotacji
- Umiejętność rysowania w AutoCAD i Corel Draw
To oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20letnią tradycją o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Pracę z ekspertami w branży oraz w zespole ludzi z pasją
- Specjalistyczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
- Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
- Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
- Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
- Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
- Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
- Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
- Dogodny parking dla pracowników
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
PROGRAM MANAGER
The Program Manager is responsible for the execution of all aspects of the program to ensure that all activities are carried out in accordance with technical and contractual requirements, schedules, and budgets. The Program Manager is the focal point for the company for communications with the customer (internal/external) and is responsible for ensuring customer requirements are flowed down to all functional departments.
The focal point for customer communication and interface:
- Manages communications and relationships between Volex and its customers. Communication and tracking of customer scorecards and surveys.
- Represents the company in contact with the customer and outside parties for all issues concerning the assigned program.
- Provide timely notification to management and customer of program cost, quality or schedule impact.
- Execution of New Product Introduction.
- Provide a coordinated company response to customer requirements (commercial–technical) and inquiries (voice of the customer).
- Presentation of program reviews to Customer.
Internal Communication and interface:
- Communicate within site resources to assure proper coordination of customer requirements (schedule, recovery plans, reports, etc.). Ensure that the company’s capabilities and business interests support customer requests.
- Manage customer team to ensure efficient and effective goal attainment in support of the Program Management functional metrics, corporate policy, regulatory guidelines and budget parameters.
- Coordinate technical and operational requirements with stakeholders to ensure the voice of the customer has been achieved
- Coordinate the financial controls that support contractual commitments and company goals.
- Champion/lead Kaizen and Lean activities that drive improvement in both operational and administrative areas.
- Oversight of Program Management input into the MRP system to ensure alignment with company goals.
- Presentation of program reviews to Sr. Leadership.
- Metrics – development and execution ▪ KPI tracking on a monthly basis
- Day-to-day performance to plan (cost, quality and schedule)
- Planning for Capital Expenditures
Contract Management:
- Analyze and review all contracts to verify Terms and Conditions, Work Statements, Funding, Performance Periods, Deliverables, and other customer General Conditions. Coordinate review of terms and conditions with site GM/Commercial Director as necessary.
- Prepare negotiation plan and lead the negotiation team for all customer negotiations.
- Manage and track program compliance with purchase order requirements.
- Prepare assertions and claims to customer in accordance with contract parameters.
Fiscal Management:
- Review program performance to provide ongoing visibility for project cost, margin, and schedule (actual vs. projected).
- Provide input to Finance for individual program cash flow plans.
- Support the Finance Department for invoice submittal and in resolving late payment receipts and customer claims/assertions.
Development and growth of the Program:
- Responsible for oversight and management of business unit bookings, backlog, past due, receivables and sales forecasts.
- Manage and maintain business unit booking and sales tracking system that supports the company monthly summary reports.
- Coordinate planning and acquisition of follow-on business within the lead time constraints.
- Coordinate with Business Development to identify, strategize and capture new business opportunities.
- Support customer cost reduction and process improvement activities that demonstrate the company’s commitment to continuous improvement.
- Incorporation of lean methodologies ▪ Kaizen Events
Required Skills & Qualifications:
- Must be fluent in English and Polish
- Must possess the ability to lead without authority, negotiate and manage by influence
- Strong people and time management skills are required
- Excellent verbal and written communication skills are required; must be able to communicate effectively and professionally with customers and across all organizational levels both in English and Polish
- Experience in projects and contracts management
- Detail-oriented, positive friendly customer service are key attributes
- Computer knowledge and skills, i.e. MS Office Suite – Word, Power Point and Excel is required
- Experience with MRP systems is beneficial
- Team-oriented with a continuous improvement outlook
- BA/BS degree required
- Certification in Project Management is preferred
- Previous oversight of program(s) generating $25 million in revenue or greater preferred
- Supervisory experience preferred
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Sourcing Specialist
The primary responsibility of this role is supplier development, supplier contracts and agreements management, PPV, payment term, RFQ activities and Procurement support on a daily basis. Your Responsibilities:
- Understand market dynamics, follow market trends and drive costs out by managing supplier relationship
- Identify global and local cost opportunities
- Develop preferred regional suppliers as Off-AVL proposals for customers;
- Working with sourcing associates from other Volex sites globally and leveraging resources
- Suppliers offer analyses and comparisons
- Participation in QBRs, supplier performance evaluation, supplier audits and periodic supplier market analyses
- Maintaining supplier data (prices, payment terms, lead times) in the ERP system
- PPV control
- Vendor consolidation
- Working in a global structure, supporting other sourcing and procurement teams globally
Our Requirements:
- Master’s degree or other relevant professional qualification in a related area
- Commercial and commodity experience in a similar position is required (experience in a production company will be an asset)
- Familiar with plastic, machinery, and metal components, and knowledge of product development processes is preferred
- Sourcing, negotiation and supply chain management skills
- A service-oriented person with strong communication and influencing skills
- Knowledge of supplier cost management techniques and landed cost calculation
- Ability to build supplier relationship
- Fluent in English in speech and writing
- Knowledge of MS Office and ERP systems
- Analytical skills
- Open to continuous improvement
- Good collaboration and team-working skills
- Self-management skills
What we offer:
- Professional development in an international environment
- External training support
- Employment in a stable company with an established position in the market
- Attractive salary
- Benefits package: – Subsidised private medical care at LuxMed from the beginning of employment– Group life insurance paid for by the employer after the probation period– Investment fund paid for by the employer after the probation period– Co-financing of meals in the company canteen (breakfasts, lunches)– Subsidised Multisport card– Social benefits: holiday subsidies, sports and recreation subsidies, parcels and/or cash subsidies for Christmas– Bike shelter and lockers for cyclists– Comfortable parking for employees
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Magazynier
Dołącz do Volex Poland! Specjalizujemy się w produkcji wiązek kablowych dla globalnych klientów z branży telekomunikacyjnej i medycznej. Co wyróżnia naszą firmę?
- Posiadamy ponad 20 letnią tradycję i nadal inwestujemy w nasz rozwój, który z roku na rok widać gołym okiem.
- Zatrudniamy około 300 pracowników – ponad 60% naszych pracowników pracuje z nami więcej niż 10 lat!
- Nasz system zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi standardami – opieramy naszą pracę na ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 13485.
- Naczelną wartością Volex Poland jest orientacja na jakość oraz terminowość produktów i usług – dzięki niej osiągamy satysfakcję naszych klientów, gwarantującą rozwój naszej firmy
Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku MAGAZYNIER. Zakres obowiązków:
- fizyczne i systemowe przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu,
- etykietowanie, składowanie przyjętych materiałów w lokalizacjach magazynowych,
- przemieszczanie materiałów w obrębie magazynu ręcznie, wózkami ręcznymi lub silnikowymi,
- kompletowanie zleceń produkcyjnych, wydawanie materiałów na produkcję, przygotowywanie wysyłek,
- ładowanie i rozładowywanie transportów,
- liczenie materiałów dla potrzeb inwentaryzacji.
Wymagania:
- uprawnienia i doświadczenie w obsłudze wózków jezdniowych (wózki widłowe) – jeżeli nie posiadasz uprawnień – sfinansujemy je!
- zdolność do pracy pod presją czasu,
- dokładność, odpowiedzialność,
- znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku,
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
- pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach, w przyjaznym zespole,
- rozbudowany pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wypoczynku, itp.,
- dogodny parking dla samochodów i rowerów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Bydgoszczy przy ul. Przemyslowej 8. Dobry dojazd komunikacją miejską, np. autobusem – linia: 64 (przystanek: Przemysłowa – os. Rzemieślnicze), Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Technik utrzymania ruchu - ustawiacz
Twoje obowiązki:
- Zapewnienie ciągłości pracy i nadzór techniczny nad maszynami i narzędziami
- Realizacja planowanych przeglądów okresowych wtryskarek, urządzeń i narzędzi na nich wykorzystywnych
- Ocena stanu technicznego urządzeń mechanicznych, elektromechanicznych oraz narzędzi
- Analiza przyczyn powstawania awarii
- Modernizacja narzędzi zgodnie z dostarczoną dokumentacją
- Definiowanie parametrów dla nowo wdrażanych produktów w procesie wtrysku
- Interwencje na wtryskarkach w przypadku problemów zgłaszanych przez operatorów
- Przezbrojenia maszyn wtryskowych
- Zgłaszanie zapotrzebowań na części zamienne
Nasze wymagania:
- Wykształcenie techniczne zawodowe lub średnie techniczne w zawodzie mechanik, elektromechanik, automatyk lub pokrewne
- Doświadczenie w technologii wtrysku tworzyw sztucznych
- Podstawowa znajomość obsługi komputera (szczególnie Excel)
- Dyspozycyjność do pracy 3-zmianowej
- Mile widziane uprawnienia SEP
- Dokładność, sumienność
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Możliwość nabycia nowych kompetencji
- Szkolenia wewnętrzne i pomoc w adaptacji na nowym stanowisku pracy
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Specjalista ds. kadr i płac
W ramach tego stanowiska będziesz:
- Naliczać wynagrodzenia (tworzyć listę płac) oraz prowadzić pełną dokumentację płacową
- Realizować przelewy płacowe oraz rozliczać firmowy rachunek bankowy
- Rozliczać składki ZUS i zaliczki PDOF, sporządzać i wysyłać deklaracje ubezpieczeniowe oraz podatkowe, sprawozdania do GUS oraz deklaracje PFRON
- Przygotowywać raporty i analizy płacowe oraz dane do budżetu firmy
- Dostosowywać procedury wewnętrzne do bieżących zmian w prawie pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- Przygotowywać dane oraz uczestniczyć w audytach i kontrolach z zakresu płac i ubezpieczeń społecznych
- Kompleksowo prowadzić obsługę kadrową pracowników
- Wspierać pozostałe działania HR – rekrutacje, szkolenia, projekty HR, employer branding
Zaaplikuj, jeżeli:
- Większość z wymienionych wyżej obowiązków brzmi dla Ciebie znajomo😊
- Cechuje Cię proaktywność, empatia oraz otwartość na ludzi i zmiany
- Ukończyłeś/aś studia kierunkowe (ZZL/kadry i płace)
- Masz praktyczną wiedzę z zakresu prawa pracy, podatków od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
- MS Office, a w szczególności Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic i uważasz się za osobę analityczną
- Chcesz rozwijać się w zakresie miękkiego HR
Mile widziane:
- Doświadczenie w dużej firmie produkcyjnej
- Znajomość zagadnień Lean Management i doświadczenie w pracy ze wskaźnikami HR
Co Cię czeka po dołączeniu do naszego zespołu?
- Praca pełna wyzwań i możliwości w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Kameralny i przyjazny zespół (będziesz piątą osobą w dziale HR 😊
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Jesteśmy zlokalizowani w Bydgoszczy przy ul. Przemyslowej 8. Dobry dojazd komunikacją miejską, np. autobusem – linia: 64 (przystanek: Przemysłowa – os. Rzemieślnicze), Planujesz podróż komunikacją miejską? Skorzystaj z serwisu jakdojade.pl Planujesz podróż autem? Zobacz mapę dojazdu
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
.
(JUNIOR) HR BUSINESS PARTNER
Czy marzysz o pracy, gdzie Twoje pomysły mają realny wpływ na rozwój firmy? Chcesz działać w międzynarodowym środowisku i budować silny wizerunek pracodawcy? Dołącz do naszego zespołu jako (Junior) HR Business Partner, bądź częścią zmiany i razem z nami twórz przyszłość!
Twoje zadania:
- Samodzielne prowadzenie i wsparcie projektów strategicznych HR –bycie liderem zmian i wspieranie rozwoju zespołu
- Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych– znajdowanie talentów na stanowiska specjalistyczne i produkcyjne
- Wsparcie w tworzeniu polityki personalnej –pomaganie w kształtowaniu procedur HR
- Działania z zakresu employer branding –budowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy na rynku pracy
- Zarządzanie talentami i planowanie kariery –wspieranie rozwoju naszych pracowników
- Projekty zwiększające zaangażowanie pracowników–inicjowanie działań budujących kulturę organizacyjną
- Kreowanie i koordynowanie procesów HR –dbanie o cały cykl życia pracownika w organizacji: od zatrudnienia, przez onboarding, rozwój, aż po offboarding
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań- analiza KPI, identyfikowanie obszarów do usprawnienia i wdrażanie nowych pomysłów
Nasze wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze HR, w tym doświadczenie zdobyte w branży produkcyjnej
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie, zdolność inspirowania innych do działania
- Orientacja na rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań– szukamy kogoś z pasją do zmian!
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Zdolność do budowania skutecznych i opartych na współpracy relacji na wszystkich poziomach organizacji
Co oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z ponad 20-letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku
- Realny wpływ na rozwój firmy – Twoje pomysły i projekty mogą zmieniać naszą organizację!
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwój zawodowy
- Pracę z ekspertami w branży i zespole ludzi z pasją
Pakiet benefitów:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medyczna w LuxMed od początku zatrudnienia
- Grupowe ubezpieczenie na życie opłacane przez pracodawcę po okresie próbnym
- Fundusz inwestycyjny opłacany przez pracodawcę po okresie próbnym
- Dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce (śniadania, obiady)
- Dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika, możliwość dołączenia osób towarzyszących i/lub dzieci
- Wypłaty z ZFŚS: tzw. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do sportu i rekreacji, paczki i/lub dofinansowania pieniężne z okazji świąt
- Wiata rowerowa oraz szafki dla rowerzystów
- Dogodny parking dla pracowników
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Księgowa / Księgowy z j. angielskim (dział należności/AR)
Dołącz do nas, jeżeli:
- masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane finanse/ekonomia)
- bardzo dobra znasz j. angielski
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Excelem
- cechuje Cię zaangażowanie, systematyczność i umiejętność pracy pod presją czasu
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Wystawianie faktur i faktur korygujących
- Rejestracja faktur i innych dokumentów finansowych wychodzących z firmy
- Zarządzanie księgowaniem faktur sprzedaży i dokonywanie przeksięgowań z tym związanych
- Uzgadniania sald z klientami
- Uzgadnianie sald miesięcznych należności w miesięcznych zamknięciach finansowych
- Raportowanie należności w różnych aspektach do przełożonego zgodnie z wytycznymi
- Udział w zamknięciu roku spółki podlegającej kontroli audytu
- Nadzór nad klientami w obszarze modelu self-billing
- Administrowanie dokumentami (archiwizacja, dystrybucja itp.)
Co oferujemy?
- Samodzielne stanowisko wewnątrz rozwijającego się SSC międzynarodowej firmy produkcyjnej (będziesz jedyną osobą w obszarze AR)
- Możliwość pracy hybrydowej 2 dni zdalnie-3 dni w biurze po okresie wdrożenia
- Wsparcie w okresie wdrożenia w obowiązki
- Pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie posiłków, a w ramach ZFŚS: paczki świąteczne, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie sportu
———————————————————————————————————————————————- Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
EUROPEAN CHIEF ACCOUNTANT
We are a rapidly growing international company seeking an experienced and dedicated Chief Accountant to join our team. If you have a passion for finance, enjoy working in a global environment, and strive for continuous improvement of accounting processes, this opportunity is for you! Join us to play a key role in ensuring accurate financial reporting and compliance with regulatory standards.
Your scope of duties:
- Ensure accurate and timely financial reporting according to group standards and statutory requirements,
- Active participation in Month-End Closing,
- Responsible for statutory financial statements preparation,
- Conduct balance sheet and Profit and Loss reviews, ensuring completeness and accuracy of data,
- Taking a lead for the group and statutory audit process,
- Ensure the company complies with current accounting and tax regulations,
- Supervision of the correctness of tax settlements (CIT, VAT, WHT, TPR) and representation of the Company before external authorities,
- Optimizing the efficiency of accounting processes and running internal projects to improve financial processes,
- Partnering with budget holders to review management accounts with the prior year and forecast comparatives,
- Supervision of transfer pricing documentation,
- Cooperation with the CFO, management, Head Office in the UK, tax authorities, financial institutions, auditors and other stakeholders to provide substantive support in the area of accounting and taxes
Our expectations:
- Master’s degree in accounting or economics,
- Minimum 5 years of accounting experience in the same position in an international organization,
- Experience in financial statements preparation and external audits coordination,
- Excellent written and verbal communication skills in English and Polish,
- Experience in shared services or accounting services in an international environment,
- Advanced analytical skills (Excel),
- Familiarity with ERP accounting software including implementation
What we offer:
- Professional development in an international environment – we are part of a Volex group that includes 30 companies worldwide
- Employment in a stable company with an established position in the market – we have a tradition of more than 20 years and we continue to invest in our development, which can be seen year after year
- Transparent system of evaluation and annual bonus
- Benefits package:
– Subsidised private medical care at LuxMed from the beginning of employment
– Group life insurance paid for by the employer after the probation period
– Investment fund paid for by the employer after the probation period
– Co-financing of meals in the company canteen (breakfasts, lunches)
– Subsidised Multisport card
– Social benefits: holiday subsidies, sports and recreation subsidies, parcels and/or cash subsidies for Christmas
– Bike shelter and lockers for cyclists
– Comfortable parking for employees
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-758 Bydgoszcz, ul. Przemysłowa 8, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Przemysłowej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Inspektor Jakości
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Kontrola inspekcyjna procesu i produktu
- Kontrola końcowa produktu
- Raportowanie problemów jakościowych; współpraca z inżynierami jakości
- Udział w codziennych spotkaniach operacyjnych, zgłaszanie i monitorowanie problemów
- Uczestnictwo i nadzór jakościowy w przydzielonych projektach wdrożeniowych nowych produktów
- Doskonalenie wiedzy w zakresie obowiązujących standardów produktu i procedur
- Aktywny udziału przy rozpatrywaniu reklamacji – ustalanie przyczyny powstałego
błędu oraz akcji korygujących i prewencyjnych -inicjatywy typu Kaizen
Zaaplikuj, jeżeli:
- Posiadasz minimum 2 lata pracy na stanowisku produkcyjnym lub innym technicznym w Volex Poland lub podobnej firmie
- Jesteś zorientowana/y na jakość
- Znasz podstawowe techniki wykonywania połączeń kablowych
- Potrafisz czytać rysunek techniczny
- Jesteś samodzielna/y i potrafisz podejmować decyzje
- Nie masz problemu z pracą pod presją czasu
- W łatwy sposób ustalasz priorytety swoich działań
- Myślisz analitycznie
- Posługujesz się systemem Windows i pakietem MS Office na poziomie podstawowym
Potrafi i lubi pracować w grupie
Chce się dalej doskonalić: nauka języka angielskiego, edukacja w kierunku
inżynierii jakości
Oferujemy:
- Szkolenia pozwalające na rozwój w ramach opisywanego stanowiska
- Wsparcie zespołu jakości w okresie wdrożenia na stanowisko
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ponad 20-letnią tradycją
- Pracę z ekspertami w branży oraz w zespole ludzi z pasją
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie posiłków, a w ramach ZFŚS: paczki świąteczne, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie sportu
———————————————————————————————————————————————– Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Volex Poland Sp. z o.o., 85-790 Bydgoszcz, ul. Podłużna 11-13, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Informujemy, że Administratorem danych jest Volex Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Podłużnej 11-13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 21 § 1 i 4 Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 pkt. a, c i f RODO. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody.
Poznaj oferowany przez nas pakiet benefitów ?
- Każdy z naszych pracowników od początku zatrudnienia ma możliwość dołączyć do jest prywatnej opieki medycznej w grupie LUX MED (koszty są podzielone między pracownika i pracodawcę); po okresie próbnym jest możliwość dopisania do pakietu członków rodziny na preferencyjnych warunkach
- Po okresie próbnym obejmujemy naszych pracowników grupowym ubezpieczeniem na życie oraz opłacamy fundusz inwestycyjny, który można wypłacić po pełnych 5 latach kalendarzowych pracy
- Na terenie firmy znajduje się kantyna, w której dofinansowujemy posiłki (śniadania oraz obiady, również wegetariańskie)
- Od samego początku zatrudnienia jest możliwość skorzystania z dofinansowania do kart MULTISPORT
- W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wypłacamy dofinansowania do wypoczynku (tzw. „wczasy pod gruszą”), aktywności sportowej, kulturalnej oraz bonus z okazji Świąt Bożego Narodzenia
- Pamiętamy także o Wielkanocy oraz Dniu Dziecka przygotowując dla naszych pracowników upominki
- W ramach rekrutacji wewnętrznych promujemy najlepszych pracowników